BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mrcarribean » vr okt 07, 2011 7:44 pm

    hihi

    juist ook nog ingeschreven met mijn zrke op skylimit van 14 u tot 16 u op zondag.

    proberen 2'00 te halen :wink:

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Rick » vr okt 07, 2011 10:46 pm

    Hey Paul,

    Ik dacht dat jou ZR. Niet op het circuit kwam? Geen 200 vi gekocht?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mrcarribean » vr okt 07, 2011 11:04 pm

    hey rick
    nee geen vi gekocht want was toch te duur voor wat ik kreeg, enfin daarom laat ik mijn zrke maar is los :wink: .

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » za okt 08, 2011 10:48 am

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - OVI (Ivo) (2 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » za okt 08, 2011 1:01 pm

    voor de mensen die vanaf grensovergang Stein-Maasmechelen mee naar Zolder willen rijden op 16 oktober: verzamelen tussen 11.00 en 11.15uur, vanaf de grensovergang naar Zolder is ongeveer een half uurtje.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Andros » za okt 08, 2011 1:28 pm

    Da's zo'n eind om voor mij :P

    Maar op zich leuk plan. Zijn er ook mensen uit West-Brabant/België die via Antwerpen rijden? Wellicht kunnen we daar ook ergens afspreken aan de E19 of E313. Laat maar weten bij interesse :)
    De nachtspotter!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Rick » za okt 08, 2011 1:56 pm

    adaerts schreefColonvoor de mensen die vanaf grensovergang Stein-Maasmechelen mee naar Zolder willen rijden op 16 oktober: verzamelen tussen 11.00 en 11.15uur, vanaf de grensovergang naar Zolder is ongeveer een half uurtje.


    Ik ga ook bij Maasmechelen de grens over. Ik zorg dat ik er ook rond 11:00 ben.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » zo okt 09, 2011 11:08 pm

    Men beloofde ons om een gereserveerde parking voor de MG's te voorzien op zone 5 van het circuit. We houden jullie verder op de hoogte.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » ma okt 10, 2011 8:58 am

    Ik kom ook samen met JOJ van het forum.


    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - OVI (Ivo) (2 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)
    - Jager (2 pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - Ludo (1p/ OV)
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » ma okt 10, 2011 9:04 am

    adaerts schreefColonvoor de mensen die vanaf grensovergang Stein-Maasmechelen mee naar Zolder willen rijden op 16 oktober: verzamelen tussen 11.00 en 11.15uur, vanaf de grensovergang naar Zolder is ongeveer een half uurtje.



    Normaal ga ik bij Eindhoven de grens over en denk er dus nog even over na.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » ma okt 10, 2011 7:47 pm

    EVEN EEN UPDATE + inschrijven nu het nog kan 8)

    een 60-tal inschrijvingen
    17 circuittaxi's op zondag (3 op zaterdag)
    Box nr 9
    afgesloten mgf.be parking => Zone 5
    gezien het grote succes gaan we ons verplicht zien een maximum personen toe te laten. inschrijvingen (kosteloos) worden afgesloten op woensdag 12 oktober


    Agenda (onder voorbehoud) :
    - iedereen welkom vanaf 12 u
    - free runs door Jos en Bruno + afstellen wagen + snelle rondjes klokken
    - Meet & Greet
    - doorlopende video-presentatie MG-PRT en mgf.be
    - 13u : start circuit taxi
    - 14u30 voorstelling van het vernieuwde race-team inclusief de MG- ZS (uit de UK)
    - technical workshops => vragen stellen aan wandelende experts ErikB en Remco
    - race rondjes en racebolides bekijken vanuit de pitlane
    - gedurende het event zijn er gratis drankjes, hapjes en belegde broodjes
    - aanwezigheid van MGF.BE clubshop / MG-PRT regalia shop.
    - mogelijkheid tot sessie circuitaxi : Beleef de echte circuitervaring tussen andere racers op het scherp van de snede. De absolute kick !
    - 17u30 : event closing

    De hapjes en drankjes worden jullie aangeboden door het Forum, als dank voor het vele (lees)plezier gedurende de afgelopen jaren.
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bart-K » ma okt 10, 2011 11:26 pm

    @Jager: via maasmechelen is maar 15min langer, ik twijfel ook om eerst naar daar te komen.
    Lijkt me wel zo leuk om met een grote groep tegelijk aan te komen.

    @Bruno: parking zone 5 is volgens dit plan de eerste parking aan de rechter kant, klopt dat nog?? (plan is van 2007)
    http://www.circuit-zolder.be/sites/defa ... domein.pdf
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » ma okt 10, 2011 11:38 pm

    Inderdaad, ik denk dat ze daar inderdaad het plein op de rechterkant na het bos bedoelen (dus net voorbij het punt waar vroeger de barelen stonden. Laat ons hopen dat we daar inderdaad een stuk kunnen inpalmen, zoals ze ons beloofden.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » di okt 11, 2011 7:36 am

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos
    - Ludo

    => totaal : 21 (op zondag)

    mgf.be Aanwezigen
    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers)
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - OVI (Ivo) (2 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)
    - Jager (2 pers)
    - Ludo ( 2 pers)

    totaal : 63

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - Bruno (5 pers)
    - ...
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » di okt 11, 2011 10:00 am

    Bart-K schreefColon@Jager: via maasmechelen is maar 15min langer, ik twijfel ook om eerst naar daar te komen.
    Lijkt me wel zo leuk om met een grote groep tegelijk aan te komen.


    Volgens mij komen er op dit moment nog niet zo veel via Maasmechelen.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten