Bruno schreefColonWe zijn maar één keer vastgelegd op de gevoelige plaat, maar ik heb de foto alvast besteld.
wow zalige foto bruno
mrcarribean

Bruno schreefColonWe zijn maar één keer vastgelegd op de gevoelige plaat, maar ik heb de foto alvast besteld.

ovi schreefColonHij draaide als een horloge en maakte best nog wel een koel geluid als je doortrok!![]()
Wel weer een paar klojo's met een zwarte Porsche die er geen klote mee konden rijden en bijna mijn vriend met de Exige de kant in reden door nog maar eens een grove fout!![]()
Zouden zo'n gasten veel sneller een zwarte vlag moeten geven!





Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.