Nee hoor ik struikel er maar 3 keer per dag over in de garage . Ik hoor wel als je in de buurt bent. Ik zat trouwens in Alkmaar vandaag maar geen splitter in mijn auto
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011 Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012 Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Zoo had even tijd over en Ian en Philip zijn gelukkige eigenaren van hun Splitter. Heren veel plezier er mee! En als hij er onder zit graag een leuke foto. Zijn we gek op.
De laatste is alleen nog voor Mike maar die komt hem binnenkort halen.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011 Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012 Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011