nu kan ik op de laatste moment toch wel niet mee zeker wegens 24 u van franchorchamps.
sorry mannen volgende keer dan
mg metro man





Thomas schreefColonRene schreefColonThomas schreefColonKunnen we niet verzamelen bij Utrecht ofzo en dan in colonne naar Lelystad?
Thomas
Thomas
jij bent beter bekend, zoek eens een parkeerplek of tankstation op en geef erbij aan hoe laat we daar ongeveer moeten zijn (niet teeeeee vroeg svp)
Ik kom uiteraard over de A2
Rene
Ik ga wel even wat zoeken. Word vervolgd

07u45 -- Wommelgem
ErikB
Bruno
Zjagoewar
Mgf74
Zagerij Paul
Hans
Renaat
9u15 -- Utrecht *
Thomas
René
Demor
Sander
10u30 -- Midland Circuit Lelystad
Johan
MGF
Kasper


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.