

ttdesign6 schreefColonIk weet dus niet waar de kabels evt schade opgelopen kunnen hebben? Toen nr.2 los zat?

schrokke schreefColonttdesign6 schreefColonIk weet dus niet waar de kabels evt schade opgelopen kunnen hebben? Toen nr.2 los zat?
Kijk eerst maar eens waar het vonkt. kijk daar of de kabel isolatieschade heeft. Zoja, kun je dat voorlopig oplossen met isolatietape. Breng dat wel dik genoeg aan.
Kabel nr2 kan misschien hete motordelen geraakt hebben toen hij loshing.

schrokke schreefColonttdesign6 schreefColonIk weet dus niet waar de kabels evt schade opgelopen kunnen hebben? Toen nr.2 los zat?
Kijk eerst maar eens waar het vonkt. kijk daar of de kabel isolatieschade heeft. Zoja, kun je dat voorlopig oplossen met isolatietape. Breng dat wel dik genoeg aan.
Kabel nr2 kan misschien hete motordelen geraakt hebben toen hij loshing.

Bruno schreefColonschrokke schreefColonttdesign6 schreefColonIk weet dus niet waar de kabels evt schade opgelopen kunnen hebben? Toen nr.2 los zat?
Kijk eerst maar eens waar het vonkt. kijk daar of de kabel isolatieschade heeft. Zoja, kun je dat voorlopig oplossen met isolatietape. Breng dat wel dik genoeg aan.
Kabel nr2 kan misschien hete motordelen geraakt hebben toen hij loshing.
Dat ga je met gewone islolatie tape niet redden vrees ik, want daar loopt toch al gauw 8000 volt door.
Er zijn echter hoog isolerende tape's op de markt, en nee, ik zeg geen merk




ttdesign6 schreefColonToch wel een beetje zielig...
Hopelijk snel weer beter!




BlackFox schreefColonNee, deze heeft nog een aparte rotor met verdeelkap, en geen bobijn op de bougie



ttdesign6 schreefColonHet loopt allemaal geen storm, ik heb vervangend vervoer.
Achja, het is weer bijna lente en dan zijn we dit allemaal weer vergeten en rijden we lekker met het kapje open met een mooie 4 cilinder roffel
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.