Ik had me (vorig jaar al) voorgenomen hier dit jaar naartoe te komen, zeker na de reacties op deze rit van vorig jaar. Helaas zit ik dan in de USA. Ik kom dus definitief niet
Zie dat er meer oldies komen! Leuk! Nu hopen dat m'n vrouwke niet te lang blijft uitdragen, dat de rust thuis dan weer is wedergekeerd na de bevalling. Dan kan ik tenminste zonder problemen het ritje gewoon meerijden..
01. Natascha van Kuilenburg-Umans met de Buurman 02. Kevin 03. Bruno (OV) 04. Wim & Nathalie met de TF 05. Drikje S1 06. Geert-Jan en Wendy 07. Hans en Rosa 08. Hajo & Daphne 09. Bruce 10. Arjan 11. Pierre en Colette 12. Bart (ov) 13. Tom 14. Eddy 15. Ultimate 16. GhostRider (ov) 17. JohanQ 18. Leblar 19. MG_Stefke 20. Andros (ov) 21. Tandi met Neef Robin 22. r.de.heus 23. Dick en Christel (ov) 24. Wim & Nathalie met de B GT 25. Sas
Ultimate schreefColonHoe zit dat met de lunch? Ben je daar automatisch voor ingeschreven, of hoe moet ik dat zien?
We gaan er in principe wel vanuit dat iedereen mee luncht, maar iedereen moet zelf weten of je mee luncht of niet. We geven de mogelijk en de stop zit ingebouwd in de route. Als je dat niet wilt kun je dat aangeven. Het eten aan het eind van de dag, daar moet je je wel voor aanmelden.
MGF British Racing Green 1997 MG ZT260 SE Pearl Black 2004 sold MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
Kosten moeten we nog even gaan aftikken met Brasserie Sparkling. Maar dat zal de kop niet gaan kosten. Lunch nog geen idee aangezien Rick en ik nog de rit moeten gaan uitzetten Morgen zou dat gaan gebeuren maar dat gaan niet lukken door een vergadering.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011 Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012 Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011