Bruno schreefColonOndanks de heeeeeel magere opkomst (Carl, Roland, Paul, ik zelf), toch een super avond gehad. Ik snap niet waarom zo'n avonden niet meer succes kennen...
Daarenboven een groepje "pro's" leren kennen, waar we treintje mee gespeeld hebben, en waarvan we dus weer wat van geleerd hebben, vandaar ook onze, toch wel vrij scherpe tijden. Achteraf tussen pot en pint ons met die gasten ook nog goed geamuseerd. Voor herhaling vatbaar, en hopelijk met toch een iets betere opkomst.
Bedankt Roland voor het verslagje !
ik heb al iets in gedachten ergens in september mischien, kan mischien wel iets regelen in genk 125cc 2 taktjes gaan iets van 100 km/u.
mrcarribean
