








Bruno schreefColonNa het cosmetische nog even Toyo R888 bestellen en opnieuw laten uitlijnen, en dan zijn we er klaar voor !


, die had ik inderdaad op het oog de Toyo Proxes R1R óf de Yokohama Advan Neova AD08 (allemaal 17"), maar ik ben bang dat als ik voor i.p.v. 195 voor 205 ga, ik het overstuur vererger. 


amnon schreefColonZou die 225 50 R16 wat zijn... Komt ie wat hoger te staan achter, earodynamisch niet verkeerd..
Prijs valt alvast niet mee, twee keer duurder per band










Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.