





Carl schreefColonRare wending in het verbruikverhaal:
De F gebruikt voor een korte vakantie in Vlieland (Wadden) en rustigaan in één keer van Antwerpen naar Harlingen gereden.
Onderweg dacht ik dat de wijzer van de benzinetank bleef hangen, want ik deed moeiteloos meer 450 km met een tank. ben toen maar gaan tanken uit voorzorg, maar er ging slechts 33 liter in. uitgerekend betekent dit een verbruik van 7,12 l/100 km.
Dit cijfer is eigenlijk ongeveer het gemiddelde dat jullie allemaal halen.
Eigenlijk is dit een bewijs dat er met de auto niets mis is en de toekomst gaat uitwijzen of het aan de verkeerssituatie in en rond Antwerpen ligt en het gebruik van de wagen of dat er iets verandert is door de langere rit.
wordt vervolgd..

sjirafje schreefColonIn stedelijk gebied rijden is zowiso slecht voor je brandstof verbruik. Het laagste gebruik dat ik met de F heb gehad is toen ik een paar honderd kilometer over de Duitse Autobahn heb gereden met gemiddeld 140
Carl schreefColonRare wending in het verbruikverhaal:
De F gebruikt voor een korte vakantie in Vlieland (Wadden) en rustigaan in één keer van Antwerpen naar Harlingen gereden.
Onderweg dacht ik dat de wijzer van de benzinetank bleef hangen, want ik deed moeiteloos meer 450 km met een tank. ben toen maar gaan tanken uit voorzorg, maar er ging slechts 33 liter in. uitgerekend betekent dit een verbruik van 7,12 l/100 km.
Dit cijfer is eigenlijk ongeveer het gemiddelde dat jullie allemaal halen.
Eigenlijk is dit een bewijs dat er met de auto niets mis is en de toekomst gaat uitwijzen of het aan de verkeerssituatie in en rond Antwerpen ligt en het gebruik van de wagen of dat er iets verandert is door de langere rit.
wordt vervolgd..

Murphy schreefColonDe 300 km van Sittard naar Calais duurde 4,5 uur en terug 6 uur!! (jullie hebben echt een probleem daar in het Belgische)

wimk schreefColonMurphy schreefColonDe 300 km van Sittard naar Calais duurde 4,5 uur en terug 6 uur!! (jullie hebben echt een probleem daar in het Belgische)
Maar de bezine is dan ook wel bijna 20 cent goedkoper dan hier !! Ik btaalde afgelopen zaterdag in St.Niklaas 1.32Euro en de week ervoor in Zwiterland zelfs rond de 1.25Euro terwijl we hier in NL rond de 1.50 betalen!!

Carl schreefColonRare wending in het verbruikverhaal:
De F gebruikt voor een korte vakantie in Vlieland (Wadden) en rustigaan in één keer van Antwerpen naar Harlingen gereden.
Onderweg dacht ik dat de wijzer van de benzinetank bleef hangen, want ik deed moeiteloos meer 450 km met een tank. ben toen maar gaan tanken uit voorzorg, maar er ging slechts 33 liter in. uitgerekend betekent dit een verbruik van 7,12 l/100 km.
Dit cijfer is eigenlijk ongeveer het gemiddelde dat jullie allemaal halen.
Eigenlijk is dit een bewijs dat er met de auto niets mis is en de toekomst gaat uitwijzen of het aan de verkeerssituatie in en rond Antwerpen ligt en het gebruik van de wagen of dat er iets verandert is door de langere rit.
wordt vervolgd..
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.