Bruno schreefColonem-gee-efke schreefColonEten in het clubhuis
1. Bruno
2. Bruce
3. Rick
4. Jos
5. mrcarribean
6. Remco
7. Lucas
8. Erwin & Aline
Aangezien Erwin de nacht heeft en dus moet slapen en ik moet werken, komen wij wel graag naar 't Strandhuys om een hapje mee te eten.
Zal ik even in 't Strandhuys laten weten dat we op 21 november een hapje willen komen eten? Want met de winterperiode zijn ze maar beperkt open.
Strak plan ! Graag dus !
Zodra ik zie dat het licht brandt (lees: open is) zal ik even gaan zeggen dat wij ook op 21 november met een groepje komen eten!!





