
Mr. Dj M. schreefColonEn Bruno ook nog een rondje met de F gewaagd![]()







Ronald MG TF schreefColonTussen haakskens.....morgen, 17/10 zouden er amateurwedstrijden te Zolder gereden worden.
Geef dit even mee voor de geïnteresseerden....
Ik ga mss wel even kijken....




Bruno schreefColonAls ik het wagenpark zie, waar we tegen moeten gaan strijden volgend jaar, vrees ik dat we met onze ZR, niet echt aan kop zullen rijden![]()
Gelukkig gaan we ons wel amuseren.

Sander schreefColonBruno schreefColonWaar ken ik die wagen van denk je ?
Je hebt "Verona ramen" ?
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.