Ik heb een sms terug van Pieter en die heeft afgesproken met Jeroen en z'n pa om erheen te gaan. Verder nog niets precies, maar waarschijnlijk wordt het iets met Pieter regelen. Jammer alleen dat ik dan waarschijnlijk alsnog vast zit aan een trein van te voren
Als iemand via Rotterdam reist hoor ik het graag!





