BUTTON_POST_REPLY 188 berichten
4de Midzomertour 27 Juni 2010
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo jun 16, 2010 9:51 pm

    Ik heb nu toch al enkele Midzomertours meegereden...
    Altijd iets anders, erg leuk evenementje waar ik graag naar uitkijk.
    Heb ook ditmaal alle vertrouwen in de organisatie.... :wink:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo jun 16, 2010 10:19 pm

    Aangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.
    MGF Co-pilote
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo jun 16, 2010 10:44 pm

    em-gee-efke schreefColonAangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.


    We doen wel een oogje dicht....voor één keer.... :lol: :wink:
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » wo jun 16, 2010 11:05 pm

    Miserie miserie

    Ik heb een bevestiging voor een job gehad die ik niet kan laten voorbijgaan. Ik ga er dus niet meer kunnen bijzijn op de midzomertoer.

    Als er kosten zijn door de late annulatie dan hoor ik het wel, ik ben absoluut bereid te betalen.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do jun 17, 2010 6:53 am

    Deelnemerslijst + buffetlijst zondag 27 juni

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan
    9. JohanQ
    10.Peter en Jarno
    11.Remco
    12.Vangeel André + 2x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno (OV)
    17.Paul en Pascale (OV)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton (OV)
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. ..... Aléalé
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » do jun 17, 2010 8:43 am

    Ronald MG TF schreefColon
    em-gee-efke schreefColonAangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.


    We doen wel een oogje dicht....voor één keer.... :lol: :wink:


    Het is dat of niet :wink:
    Maar... er zit wel een nummerplaathouder en een forumsticker op, Telt dat ook? :wink: :lol:
    MGF Co-pilote
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do jun 17, 2010 11:19 am

    em-gee-efke schreefColon
    Het is dat of niet :wink:
    Maar... er zit wel een nummerplaathouder en een forumsticker op, Telt dat ook? :wink: :lol:


    Ik zal 't er met de directie over hebben, maar zal een goed woordje voor je doen.... :wink:

    @crazywolf: hier een impressie van een vorige editie... :lol: :lol: :lol:
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jun 17, 2010 9:39 pm

    :lol: :lol: :lol: en zeggen dat dit nog een makkelijk stuurwegje was ... net zoals een belgische autostrade :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jun 17, 2010 9:42 pm

    Carl schreefColonMiserie miserie

    Ik heb een bevestiging voor een job gehad die ik niet kan laten voorbijgaan. Ik ga er dus niet meer kunnen bijzijn op de midzomertoer.

    Als er kosten zijn door de late annulatie dan hoor ik het wel, ik ben absoluut bereid te betalen.


    geen probleem Carl...
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jun 17, 2010 9:42 pm

    em-gee-efke schreefColon
    Ronald MG TF schreefColon
    em-gee-efke schreefColonAangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.


    We doen wel een oogje dicht....voor één keer.... :lol: :wink:


    Het is dat of niet :wink:
    Maar... er zit wel een nummerplaathouder en een forumsticker op, Telt dat ook? :wink: :lol:


    :thumbsup: 8)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » vr jun 18, 2010 10:22 am

    lucas schreefColongeen probleem Carl...

    Bedankt Lucas! Weet dat ik er heel graag bij had willen zijn. Had ik eindelijk Marleen kunnen overtuigen om mee te gaan en dan moet ik afhaken... Dubbel miserie.
    Zondag 27 ga ik dus niet genietbaar zijn op m'n job, m'n gedachten zijn bij jullie! Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het schitterende dag wordt en wens alle deelnemers de beste rit van het jaar!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 18, 2010 5:08 pm

    Carl schreefColon
    lucas schreefColongeen probleem Carl...

    Bedankt Lucas! Weet dat ik er heel graag bij had willen zijn. Had ik eindelijk Marleen kunnen overtuigen om mee te gaan en dan moet ik afhaken... Dubbel miserie.
    Zondag 27 ga ik dus niet genietbaar zijn op m'n job, m'n gedachten zijn bij jullie! Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het schitterende dag wordt en wens alle deelnemers de beste rit van het jaar!


    Heel erg bedankt en wij vinden het ook "sneu" dat jullie er niet bij kunnen zijn .... wij hopen voor zondag toch nog wat meer deelnemers, een prachtige zonnige(droge) dag en vooral .... een Midzomertour zonder tegenslagen en/of ongelukken... voor forumleden die weinig of geen ervaring hebben met een "georganiseerde rit" is de Midzomertour een prima kennismaking ; de Midzomertour is vooral op het "rijden" gericht met mogelijkheid tot socializing .. de ritten zijn zelf bedacht en mogelijkheid tot sightseeing of sportief rijden is zeker aan de orde.. voor diegenen die me ondertussen ff "beter" kennen, weten dat ik niet hou van slenterend rond de kerktoren rijden ... geef mij maar een stevige rit met veel bochtenplezier ... alleszins, wij zijn er klaar voor
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 18, 2010 8:37 pm

    Btw, maandagavond dien ik het aantal "lunch-deelnemers" definitief te bevestigen... nog geinteresseerden ??
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » vr jun 18, 2010 8:52 pm

    Ivan schreefColonDeelnemerslijst + buffetlijst zondag 27 juni

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan
    9. JohanQ
    10.Peter en Jarno
    11.Remco
    12.Vangeel André + 2x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno (OV)
    17.Paul en Pascale (OV)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton (OV)
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. ..... Aléalé


    @Lucas.... lunchke aangevinkt... :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 18, 2010 8:59 pm

    :thumbsup: toppie Ronald ... augustus zoeken we de "zolder" :wink:
BUTTON_POST_REPLY 188 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten