Altijd iets anders, erg leuk evenementje waar ik graag naar uitkijk.
Heb ook ditmaal alle vertrouwen in de organisatie....






Ronald MG TF schreefColonem-gee-efke schreefColonAangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.
We doen wel een oogje dicht....voor één keer....![]()


em-gee-efke schreefColonRonald MG TF schreefColonem-gee-efke schreefColonAangezien onze F niet klaar is tegen die tijd en aangezien wij dan onmiddelijk na onze vlucht komen, zullen wij dit keer de Midzomertoer met de Astra rijden.
We doen wel een oogje dicht....voor één keer....![]()
Het is dat of niet![]()
Maar... er zit wel een nummerplaathouder en een forumsticker op, Telt dat ook?![]()

lucas schreefColongeen probleem Carl...

Carl schreefColonlucas schreefColongeen probleem Carl...
Bedankt Lucas! Weet dat ik er heel graag bij had willen zijn. Had ik eindelijk Marleen kunnen overtuigen om mee te gaan en dan moet ik afhaken... Dubbel miserie.
Zondag 27 ga ik dus niet genietbaar zijn op m'n job, m'n gedachten zijn bij jullie! Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het schitterende dag wordt en wens alle deelnemers de beste rit van het jaar!

Ivan schreefColonDeelnemerslijst + buffetlijst zondag 27 juni
1. Lucas en Danielle + 2x buffet
2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
3. Julien en Huguette + 2x buffet
4. Frank (Knarf)
5. Jager
6. Ronald + 1x buffet
7. Erwin en Aline + 2x buffet
8. Arjan
9. JohanQ
10.Peter en Jarno
11.Remco
12.Vangeel André + 2x buffet
14.Albert
15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
16.Bruno (OV)
17.Paul en Pascale (OV)
18. Luc en Veerle + 2x buffet
19. Elton (OV)
20. Jos en Nathalie + 2x buffet
21. Mrcaribean (Paul)
22. VOP + 2x buffet
23. André Beckers + 2x buffet
24. Annick Wauters + 2x buffet
25. Toine Daamen
26. Dani Swerts + 2x buffet
27. ..... Aléalé
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.