



Mr. Dj M. schreefColonVreemd eigenlijk dat ze dan nog steeds de F op de site hebben staan, aangezien die t/m 2001 zijn gemaakt en ze pas vanaf 2002 willen chippen...

lucas schreefColonIan schreefColonik heb zo'n offerte gevraagd en ik had bijgeschreven, van 98.
Reactie van Ziptuning ontvangen .... had ook interesse voor de F (1999)![]()
Geachte heer,
Dank voor uw interesse!
Helaas kunnen wij uw auto niet meer tunen. Wij tunen alleen auto’s vanaf 2002 die minder hebben gelopen dan 200000km .
Alleen zo kunnen wij de gewenste betrouwbaarheid en kwaliteit bieden.
Excuses voor het ongemak.
U bent in de toekomst altijd van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Ziptuning België
GSM: 0032 (0)476328272
Email: info@ziptuning.be

Ian schreefColon:shock:
leuk aangezien ik van plan was om deze vrijdag er naar toe te gaan. Blijkbaar verkeerd gecontacteerd, blij dat je me toch hebt op de hoogte gehouden.


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.