in de dikste versie wel ok, maar aangezien 1 op de 20 mensen zich zoiets kan aanschaffen zullen er vrij veel goedkope 'saaie' versies rondrijden denk ik



ttdesign6 schreefColonik vind het zo'n typisch japans geval.
in de dikste versie wel ok, maar aangezien 1 op de 20 mensen zich zoiets kan aanschaffen zullen er vrij veel goedkope 'saaie' versies rondrijden denk ik![]()


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.