
Ian schreefColonNiet beter echt, vandaag tegen Maserati GranTurismo. Die auto was zo heet! Dat geluid, even een sprintje op de houtlaan getrokken tot de 185 maar toen gestopt. Gewoon voor de fun naast elkaar aan het rijden. Oudere man die een constante lach had maar het was vrij leuk.



Bruce schreefColonJa, maar daar heb je het dan ook wel over een behoorlijk zware auto.



Bruce schreefColonIk vind persoonlijk wel dat er eer aan te behalen moet zijn.
Ik kom bij het stoplicht ook nog wel eens van die Sjonnies tegen in een oude golf met een Halfords uitlaatje en dan neem ik de moeite niet eens, dan weet ik al dat ik die achter mij laat. daar vind ik geen lol aan.
Maar van de andere kant, die touar.. dinges komen ook met een W12 diesel, dan ga je het echt niet winnen ben in bang...

ttdesign6 schreefColonDe Gran Turismo heeft vind ik wel ongeveer het mooiste geluis wat een auto kan hebben....zalig!
De Audi Q7 van mijn schoonvader kan ik nog wel enigzins bijhouden. (3.0 TDI, wel gechipt tot 600 NM).
Boven de 140 zoiets laat de f het toch afweten...

ttdesign6 schreefColonHaha inderdaad![]()
De Mini Cooper S blijf ik toch wel aardig bij. Accelareert wat sneller, maar die rijdt me echt niet zoek...

ttdesign6 schreefColonHaha inderdaad![]()
De Mini Cooper S blijf ik toch wel aardig bij. Accelareert wat sneller, maar die rijdt me echt niet zoek...

Carl schreefColonttdesign6 schreefColonHaha inderdaad![]()
De Mini Cooper S blijf ik toch wel aardig bij. Accelareert wat sneller, maar die rijdt me echt niet zoek...
Toch wel een probleempje gehad om de mini cooper S bij te houden.
Reed mij wel compleet zoek, maar 't was wel een dare devil, een mens met wat gezond verstand had zulke risico's niet genomen op een relatief drukke baan.
Eens kijken wat je auto kan is leuk, maar 't moet wel veilig en verantwoord blijven.

RacingGreen schreefColonCarl schreefColonttdesign6 schreefColonHaha inderdaad![]()
De Mini Cooper S blijf ik toch wel aardig bij. Accelareert wat sneller, maar die rijdt me echt niet zoek...
Toch wel een probleempje gehad om de mini cooper S bij te houden.
Reed mij wel compleet zoek, maar 't was wel een dare devil, een mens met wat gezond verstand had zulke risico's niet genomen op een relatief drukke baan.
Eens kijken wat je auto kan is leuk, maar 't moet wel veilig en verantwoord blijven.
Als je levensgevaarlijke toeren moet uithalen om iemand zoek te rijden dan is je auto gewoon niet snel genoeg. Een echte snellere auto kan je zoekrijden op een gewone manier, dus niet bv. voorbijsteken in een bocht en van die dingen.
Je hebt altijd mensen die nog liever sterven dan een sprintje verliezen maar zo fanantiek ben ik toch niet hoor.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.