MGF schreefColonMaar de vriendin rijdt in een Fiesta(2009) en vind dat 10x mooier dan beide auto;s bij elkaar vooral omdat je er tegen kunt praten en hij doet wat je zegt(voicecontrol system)
Die Fiesta-dame luistert naar iedereen behalve naar mij, dé reden waarom ik die auto helemaal niets vind!![]()
Heb je toevallig een foto van de S6?
Hoezo denk je dat ik er geen heb ?
Het is overigens een S6 geen RS6





die heb ik ook nog niet gemist.

