door LEBLAR » wo jul 08, 2009 10:12 pm
@ Erik. Ik wacht dan even de duidelijkeheid af. Ik wil graag het hele ding meedoen maar slapen kan ik heel goed, zo niet beter thuis.
@ Kasper. Ik ben eigen baas dus iedere dag die ik niet werk levert ook niets op. Vrijdag tot maandag is voor mij geen optie. 259 Euro voor één nacht is me te gek. Met dat geld kan ik een aantal leuke dingen doen met de F.
Het lijkt me een geweldig evenement met name vanwege de diversiteit aan nationaliteiten. Helaas ben ik bang dat ik er niet bij ga zijn.

Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.