door bakel » vr jun 12, 2009 11:46 am
Ik heb even gekeken voor een plek. Ik denk dat iedereen waarschijnlijk via de A59 komt. Net bij de afslag naar het Lido terrein toe, zit een MacDonald.
Misschien het een optie om daar te verzamelen? Want het is op de heenweg naar het terrein toe.
En vanaf de macdonald is het 8 minuutjes rijden.
zie foto (B is de mac):
Eventueel kan het ook aan de andere kant van de snelweg, want daar is industrieterrein gelegen waar het wellicht niet zo druk zal zijn.
MGF VVC Nightfire
Mods: Witte knipperlichten, Black TF160 wheels with Toyo Tires, Lowering pins, Trophy spoiler, Black Inserts, AP's!