Powerman schreefColonHeb 4 nieuwe GSD2 banden genomen![]()
Als het goed is voor de LE500 dan ook voor mijn TF
Beeeeeeeh

Powerman schreefColonHeb 4 nieuwe GSD2 banden genomen![]()
Als het goed is voor de LE500 dan ook voor mijn TF


Sander schreefColonAls het standaard op een Donkervoort zit zal het vast goed zijn voor een F/TF.



PieterV schreefColonPowerman schreefColonHeb 4 nieuwe GSD2 banden genomen![]()
Als het goed is voor de LE500 dan ook voor mijn TF
Beeeeeeeh(blz.2)


remcovankuilenburg schreefColonWie van de Goodyear gebruikers die op de dyno was had last van de gladheid terug. En wie van de Toyo's??? Ik had weining last van gladheid. Ook maar eens een vraag die je kan stellen.





Powerman schreefColonPieterV schreefColonPowerman schreefColonHeb 4 nieuwe GSD2 banden genomen![]()
Als het goed is voor de LE500 dan ook voor mijn TF
Beeeeeeeh(blz.2)
Heee heb wel smoked lexus achterlichtenen sloop binnen kort die hele 80th zooi eruit
![]()
dus geen Beeeeeeh maar Meeeeeh
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.