


Superboer schreefColonDe kogel is door de kerk!
Heb gisteren besloten de F uit 2001 toch maar te kopen. Mede dankzij alle positieve berichten en nuttige informatie die ik via dit forum mocht ontvangen, ben ik over de de streep getrokken.
Waarschijnlijk kan ik 'm nog voor het volgende weekend ophalen. Ik zal dan direct een aantal foto's maken en deze hier posten.


Rick schreefColonHeb je ook nog in een andere F gereden?


Superboer schreefColon[Deze F zit zo strak in de lak, de motor loopt als een naaimachientje en het verkopende garagebedrijf zit bij nog geen 10 km bij mij vandaan. Bovendien geeft de garage een goede garantie en is het een bedrijf met een goede naam.

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.