

Kevin schreefColonlijkt mij ook een mooie deal...in het zwart zullen ze nog mooier zijn dan nu ze licht zijn


Ultimate schreefColonttdesign6 schreefColonDie velgen had Pieter Jan van hier volgens mij eerst op de TF zitten. Vond ik toch een beetje afbreuk doen aan de auto eigenlijk
Ik vind ze wel tof opzich.
De MGF Cheetah had ze er onder.
Ik kan ze waarschijnlijk voor 150 kopen met inruil van mijn minilites, wel goede deal vond ik.
En met de tijd wil ik ze nog zwart laten spuiten/coaten
?? dat vind geen goede deal .... dan minimaal ruil om ruil 

Kevin schreefColonzijn minilites niet 15"?

Kevin schreefColonzijn minilites niet 15"?

etienne schreefColonKevin schreefColonzijn minilites niet 15"?
8 spokes 15 inch minilite velgen.... oooh mijn fout hahaha


ttdesign6 schreefColonDan vind ik het wel een mooie deal![]()
Maar in ieder geval een ander kleurtje doen!



Kevin schreefColonkun je (als je de velgen er zo op hebt) ook een kort filmpje maken van stilstand naar langzaam rijden, zodat je ook kan zien hoe de velgen eruit zien als je langzaam voorbij rijd?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.