maar dat had je enkele weken al moeten zien op mijn wagen, toen je de foto's bent komen nemen
Dat was op het einde van 2004... dat telt niet meer mee. Maar ik weet het... 't was me absoluut niet opgevallen.

maar dat had je enkele weken al moeten zien op mijn wagen, toen je de foto's bent komen nemen


bovenkant op de auto en onderkant op de bumper.










Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.