Misschien is hij eerder gemaakt, maar ik denk het niet
Ik doe nu eerst een grote beurt, alle riemen worden vervangen, een andere waterpomp etc.




Lesheep schreefColonHelaas kan ik nu zondag toch niet meeDe auto gaf de geest vanmiddag, waterpomp stuk. Heb hem op laten halen door de anwb en die brengt hem op een trailer woensdag voor mij naar van Noort, zodat die hem weer kan maken. Jammer, ik had me er erg op verheugd.
Misschien is hij eerder gemaakt, maar ik denk het niet![]()
Ik doe nu eerst een grote beurt, alle riemen worden vervangen, een andere waterpomp etc.





Bruno schreefColonAch, dat zal wel geen probleem zijn, ik zet je OV !![]()
lijstje:
- Remieme & Em-gee-efke (Erwin & Aline) + BBQ
- Bruno + BBQ (zonder Inge)
- Jos en Nathalie
- RSV (Benny)& Heidi + BBQ
- Bruce OV (Helga als het mooi weer is)
- Rick
- SundayOnline + BBQ
- Paul van R (OV)
- Demor (OV)
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.