

Daphne schreefColonVoor degenendie er vorig jaar niet bi jwaren, ook dit jaar na afloop weer hapje eten bij de colonie in Houten, is om de hoek bij Eurteco voor wie nog een stukje moet rijden even een snelle hap, voor de rest kans om rustig te kunnen nababbelen! zie www.colonie.nl daarom aanvulling op het lijstje? Kunnen we nl. een tafel reserveren!
- Bruno
- Bruce + eten
- Erik & Fran + eten
- Inge
- Coen
- Jarno & Peter
- Brooklands, de gehele dag met het MG(T)F register
- Rick en Gillian (Nem58) ?
- Jantruder
- rvdm
- Kasper & Marion tussen 13:00 en 14:00 bij de tafel van de MGCCH te vinden
- Daphne & Hajo + eten
- Arjan
- Carl
- Ivan en Lucas (OV)
- Tom en Paulien (OV) (Tukker)
- Adrian, staying at Daphne's, in Houten all day 9:00 till diner + eten
- Sander









Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.