


Rick schreefColonMooie foto's. Bruce die oranje pinkers moeten echt vervangen worden door witte, de trophy splitter staat erg fraai op je F.



ErikB schreefColon...Zijn er ook standaard wagens de bank op gegaan of auto's die in vergelijking met vorige keer geen wijzigingen hebben ondergaan (altijd een mooie controle) ?



joengenduvel schreefColonHet was een toffe dag.
Een leuke kennismaking irl.
Ben best tevreden dat ik er even tussendoor toch op gegaan ben.
Het resultaat mag er wel wezen lijkt me.
ik kijk al uit naar het volgende event.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.