Ben net bij Schalkwijk geweest (mijn garagist you know

), en even navraag gedaan hoe die problemen met de rembekrachtiger nu zijn opgelost.
Simpel, gewoon idd je GBV gebruiken (Gezonde Boeren Verstand).
Patrick, de monteur heeft de DTH's erafgehaald, alwaar op twee cylinders vacuum wordt gepakt voor de rembekrachtiger. Hij heeft één gaatje afgedopt, waren overigens kleine gaatjes (ca. 2 a 3 mm). Het andere gaatje heeft hij vergroot naar ca. 6 mm . Dan nog de terugslagklep verplaatsen van voren (direct op de bekrachtiger) naar achteren (bij de benzinedrukregelaar). Probleem remmen opgelost! Blijkbaar kun je vanaf één cylinder vacuum pakken, als het gaatje maar groot genoeg is.
En veelvuldig remwerk als in woonwijken gaat wel goed als de terugslagklep aan het begin van het vacuumcirquit zit.
Nu de uitstoot nog. Ga ik zo een mailtje voor sturen naar iemand die dit vaker heeft gedaan. Hij gaat tevens de Emerald fijntunen op de bank.
Volgens diversen (bij Schalkwijk stonden 3 Impreza's met bij elkaar zo'n 1400 pkaas!! waarvan de eigenaren voor nog veel meer aan tuningkennis hebben) is de computer echt easy in te stellen.... Who knows.
In ieder geval is er licht n de duisternis.
Zal snel weer wat foto's posten. Greetzzz