BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » do mei 31, 2007 7:12 pm

    Vanaf nu kan iedereen zich ook inschrijven via de site van MG Limburg

    http://fd2.formdesk.com/mgclublimburg1/inschrijvingsformuliermidzomertour2007


    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » vr jun 01, 2007 1:22 pm

    Als mede-organisatie moet ik me niet inschrijven zeker ?! :wink: :lol:
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr jun 01, 2007 5:46 pm

    em-gee-efke schreefColonAls mede-organisatie moet ik me niet inschrijven zeker ?! :wink: :lol:

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan (OV)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)


    Als jij Aline bent sta je al in het lijstje :wink: . We zijn uiteraard wel nieuwsgierig of je met een f aanwezig zal zijn.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma jun 04, 2007 11:00 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan (OV)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » di jun 05, 2007 8:35 am

    Ivan (Vanio) schreefColon
    em-gee-efke schreefColonAls mede-organisatie moet ik me niet inschrijven zeker ?! :wink: :lol:

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan (OV)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)


    Als jij Aline bent sta je al in het lijstje :wink: . We zijn uiteraard wel nieuwsgierig of je met een f aanwezig zal zijn.


    Tja, that's the question hè!! :D
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » di jun 05, 2007 5:52 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan (OV)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 09, 2007 7:42 am

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan (OV)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » di jun 12, 2007 2:43 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » di jun 12, 2007 5:51 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -.....
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 15, 2007 3:09 pm

    Onze Midzomertour komt er aan
    Enkele foto's voor de twijfelaars ....
    Afbeelding
    nieuw olympisch zwembad van Bekkevoort :lol:
    Afbeelding
    Zoutleeuw
    Afbeelding
    glabbeek
    Afbeelding
    geetbets
    Afbeelding
    kasteel van Rijkel
    Afbeelding
    chateau de la Motte - Groot Gelmen
    Afbeelding
    het Martenshof - Mettekoven

    Afbeelding
    Landcommanderij Alden Biesen - Bilzen
    Afbeelding
    kom je maar al te vaak tegen, hopelijk niet op onze route :wink:
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » vr jun 15, 2007 10:29 pm

    lucas schreefColonAfbeelding
    kom je maar al te vaak tegen, hopelijk niet op onze route :wink:


    En dan op deze momenten iedereen z'n eigen weg laten zoeken :devil-(
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma jun 18, 2007 11:28 am

    8) nog ff onder voorbehoud, maarre ik zou er ook wel bij willen zijn.
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jun 18, 2007 2:48 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Christian (OV)
    ...
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » ma jun 18, 2007 9:42 pm

    miljaar

    ik ga nog moeten sleutelen aan mijn metro turboken

    maar ik zal het halen

    grtz

    mg metro en man
    8) 8) 8)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma jun 18, 2007 11:14 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul Van Nijen Mg Metro turbo
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Christian (OV)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    - ...
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten