http://fd2.formdesk.com/mgclublimburg1/inschrijvingsformuliermidzomertour2007





em-gee-efke schreefColonAls mede-organisatie moet ik me niet inschrijven zeker ?!![]()


Ivan (Vanio) schreefColonem-gee-efke schreefColonAls mede-organisatie moet ik me niet inschrijven zeker ?!![]()
Deelnemers tot nu toe :
-Bruno
-Ivan
-Aline
-Lucas
-Julien
-Mans en Jannette (OV)
-Paul
-Sander (OV)
-Pieter
-Luc (OV)
-Bruce (OV)
-Kasper & Marion (OV)
-Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
-Arjan (OV)
-Paul van R
-Roland S
-Paul (TVR)
Als jij Aline bent sta je al in het lijstje. We zijn uiteraard wel nieuwsgierig of je met een f aanwezig zal zijn.








Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.