BUTTON_POST_REPLY 129 berichten
24 februari, Hapje eten in het Clubhuis
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » ma feb 19, 2007 10:04 pm

    Kom zeker en dus afhankelijk van verkeer zo rond 18:30, dan is het donker dus zitten jullie vast al achter een pintje!
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma feb 19, 2007 10:07 pm

    dat is niet zeker. We zijn niet bang in het donker.

    Zie ook foto's van de eerste meeting in 't strandhuys (na dynojet Bruno vorig jaar).
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma feb 19, 2007 10:10 pm

    Namiddag :
    - Bruno 15u MGF
    - Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
    - Remieme 15u met F of te voet
    - Sander en Eefje C2
    -

    S'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet ;-)
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    - Daphne
    - Miche (OV)


    Weten het nog niet?

    - Kasper & Marion
    - Pete
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma feb 19, 2007 10:30 pm

    maar voorlopig nog weinig MG's op het parkeerterrein ... :shock:
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » wo feb 21, 2007 12:06 am

    Ik had wel willen komen maar om dat eind met reserve wiel afleggen zie ik niet zo zitten. :cry:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo feb 21, 2007 11:44 am

    Remieme schreefColonmaar voorlopig nog weinig MG's op het parkeerterrein ... :shock:


    Ach ik kan niet anders dan met een Abindon of een Longbridge auto komen. Als het dus geen MG is, dan is er zeker wel een bloedband :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » wo feb 21, 2007 2:21 pm

    Remieme schreefColonKick

    Namiddag :
    - Bruno 15u MGF
    - Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
    - Remieme 15u met F of te voet
    - Sander en Eefje C2
    -

    S'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet ;-)
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    -


    Weten het nog niet?

    - Kasper & Marion
    - Pete
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Daphne
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week


    Hmmmm... nee ik weet het inderdaad nog niet en dat zal ook wel niet veranderen voor zaterdag avond. Ik ben zelf meer dan een week ziek geweest en de rest van de familie heeft er ook nog last van... het kan dus goed zijn dat ik zaterdag zieken verzorger ben in plaats van clubhuis bezoeker... beetje goed nieuws is dat als ik kom, ik wel met de TF kom. :D

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo feb 21, 2007 3:17 pm

    Namiddag :
    - Bruno 15u MGF
    - Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
    - Remieme 15u met F of te voet
    - Sander en Eefje C2
    -

    S'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet ;-)
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    - Daphne
    - Miche (OV)


    Weten het nog niet?

    - Kasper & Marion
    - Pete (ziekerverzorger ?)
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo feb 21, 2007 3:19 pm

    Kasper schreefColonAch ik kan niet anders dan met een Abindon of een Longbridge auto komen. Als het dus geen MG is, dan is er zeker wel een bloedband :wink:


    Je komt wel?

    Weet je eventueel ook hoe laat?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo feb 21, 2007 4:13 pm

    Is wel de bedoeling maar ik heb nog geen flauw idee hoelaat. Er liggen hier nog wat typische zaterdagklusjes. We laten het nog wel tijdig weten!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » wo feb 21, 2007 9:45 pm

    Namiddag :
    - Bruno 15u MGF
    - Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
    - Remieme 15u met F of te voet
    - Sander en Eefje C2
    -

    S'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    - Daphne ,Kyron (weinig engels aan :oops: )
    - Miche (OV)


    Weten het nog niet?

    - Kasper & Marion
    - Pete (ziekerverzorger ?)
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week
  • Guido77
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON wo feb 14, 2007 1:23 pm
    WoonplaatsCOLON Delft (Nederland)
    CONTACTCOLON

    door Guido77 » do feb 22, 2007 3:02 pm

    Remieme schreefColonS'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet ;-)
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    - Daphne, Kyron (weinig engels aan )
    - Miche (OV)


    Weten het nog niet?

    - Kasper & Marion
    - Pete (ziekerverzorger ?)
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week

    Wat is eigenlijk het verschil tussen oranje (onder voorbehoud) en rood (weet nog niet)? 8)

    Daphne, ik rijd vanuit Assen naar Bergen op Zoom, kan dus wel via Almere Buiten Westen rijden als je je echt schaamt voor je Kyron, maar dan moet je wel met OV terug, want ik ga niet meer terug en ik weet niet wat erger is (trein of kyron :wink: )
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do feb 22, 2007 10:10 pm

    Namiddag :
    - Bruno 15u MGF
    - Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
    - Remieme 15u met F of te voet
    - Sander en Eefje C2
    -

    S'avonds :
    - Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
    - Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet
    - Fran en Erik (MGF hoop ik)
    - Daphne ,Kyron (weinig engels aan :oops: )
    - Miche (OV)
    - Kasper & Marion (eind van de middag, bij mooi weer vroeger)


    Weten het nog niet?

    - Pete (ziekerverzorger ?)
    - Ivan
    - Lars & Fannie
    - Luc en Veerle (beslissen later deze week
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » do feb 22, 2007 10:17 pm

    Txs Guido!
    Maar ik kom van mijn zaterdagse "bijbaantje"bij de paarden, en de Kyron doet het net iets beter met een 2-paards trailer dan de F :D
  • Guido77
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON wo feb 14, 2007 1:23 pm
    WoonplaatsCOLON Delft (Nederland)
    CONTACTCOLON

    door Guido77 » do feb 22, 2007 10:19 pm

    Daphne schreefColonTxs Guido!
    Maar ik kom van mijn zaterdagse "bijbaantje"bij de paarden, en de Kyron doet het net iets beter met een 2-paards trailer dan de F :D

    haha! nee, ik geloof niet dat er een trekhaak achter zit :-D
BUTTON_POST_REPLY 129 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten