BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten
Octagon Tour op 02 & 03-06-2007
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jan 05, 2007 1:43 am

nog maar 5 plaatsen beschikbaar in Giethoorn :!:

in 4 dagen tijd staat de teller op 253 equipes. het max. aantal van 500 stormt dichterbij. :shock: :worship(
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr jan 05, 2007 1:49 am

Dat gaat écht snel zeg, ik ben blij dat ik ons Dinsdag al aangemeld heb!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » vr jan 05, 2007 2:13 am

Had het voorspeld hè. Dit wordt mijn 6e tour en elk jaar gelijk de 1e dag inschrijven. De tour zit over 2 weken vast en zeker vol.

het aantal inschrijvingen is gelimiteerd op 500, maar in de praktijk zijn het er tegen de 600.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » vr jan 05, 2007 2:14 am

Pete, mocht je nog interesse hebben. Morgenavond zal je te laat zijn voor Giethoorn :!:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za jan 06, 2007 12:55 am

MGF schreefColonDat gaat écht snel zeg, ik ben blij dat ik ons Dinsdag al aangemeld heb!

De teller staat op 71! Giethoorn zal morgen wel als startplaats zijn gesloten.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za jan 06, 2007 1:40 am

Jammer voor diegene die wel intresse hadden maar zich nog niet konden aanmelden, maar natuurlijk wel leuk voor de MGCCH dat het evenement nog steeds zo populair is!
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za jan 06, 2007 1:52 am

MGF schreefColonJammer voor diegene die wel intresse hadden maar zich nog niet konden aanmelden, maar natuurlijk wel leuk voor de MGCCH dat het evenement nog steeds zo populair is!

Voor diegene die echt interesse hebben zijn er gelukkig meer startplaatsen dan Dalfsen en Giethoorn. De Octagon Tour moet je als MG liefhebber (een keer) meemaken.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za jan 06, 2007 1:54 am

Brooklands schreefColonVoor diegene die echt interesse hebben zijn er gelukkig meer startplaatsen dan Dalfsen en Giethoorn. De Octagon Tour moet je als MG liefhebber (een keer) meemaken.

Ik doelde ook meer op de mensen die het leuk vonden om met het ''forum-groepje'' mee te rijden, maar er nog even over na wilden denken.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, ik heb er in ieder geval nu al zin in!
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za jan 06, 2007 2:01 am

MGF schreefColonIk doelde ook meer op de mensen die het leuk vonden om met het ''forum-groepje'' mee te rijden.

Ik denk dat dit heel leuk zal gaan worden. Voor mensen die zich hier willen bij aansluiten is het wel jammer dat Giethoorn vol zit.
    Maar het was wel te verwachten dat dit niet lang zou gaan duren.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za jan 06, 2007 2:08 am

Brooklands schreefColonIk denk dat dit heel leuk zal gaan worden. Voor mensen die zich hier willen bij aansluiten is het wel jammer dat Giethoorn vol zit.
    Maar het was wel te verwachten dat dit niet lang zou gaan duren.

Ik was wat vergeten achter me bericht, maar je begreep me evengoed. Het viel inderdaad te verwachten, vandaar dat ik ons maar snel had aangemeld al had m'n vader liever even gewacht.

Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » za jan 06, 2007 11:38 am

vandaar dat ik ook een beetje bijhield, hoe hard de inschrijvingen binnen kwamen.

Het is elk jaar al snel vol geweest. Vooral de plaatsen, waar ik zelf altijd ben gestart. Blijkbaar komen veel MG-liefhebbers uit dezelfde hoek. Brabant heeft voor zover ik weet behoorlijk wat 'aanhangers'.

Kies vaak voor de dichtsbijzijnde startlokatie en dat geld voor de meeste. Dalfsen ik het dichtste bij, maar Zoutkamp als overnachting vind ik geen goede optie :twisted:

Het MGF groepje is dus bekend. :) Of in elk geval, rijdend vanuit Giethoorn.
    Nu nog die hele lange tijd wachten tot juni :wink:
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » za jan 06, 2007 12:07 pm

Remieme schreefColon
    Het MGF groepje is dus bekend. :) Of in elk geval, rijdend vanuit Giethoorn.
    Nu nog die hele lange tijd wachten tot juni :wink:

Voor mij is het de eerste keer dat ik meedoe met een toer voor MG's.
    Ben zeer benieuwd.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » za jan 06, 2007 3:04 pm

Was na de eerste keer (Octagon tour 2000) gelijk verkocht. En daar hebben er meer last van ;)
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

door Adrian Clifford » vr jan 12, 2007 4:11 pm

Daphne has asked if I am coming this year, (I did in 2005 as part of the European event of the Year).

I have told her Dawn and I will, although it starts only four days after we return from Speyer, I may as well put another 1500km's on the car !

I see below there is a hotel for the night before, if I have read your words correctly, I don't know if this is where she is planning to stay, I have sent her an e mail to say yes and a text, I haven't had a reply yet, so I'm not sure, hopefully I will be staying with you all.

I am sorry to write this in English, I feel it is a bit unfair as this is a Belgian/Dutch site, although I do feel part of you all as, some of you, I know well and consider you as friends.

I have a basic translation site called Babel-Fish I shall translate what i have written and place it below, it may make sense, it may not, if you can understand it I will be happy to write this way in the future as I do not want to feel you need to write in English just for me, so here goes :

Daphne heeft of ben ik komend dit jaar, (ik deed in 2005 als deel van de Europese gebeurtenis van het Jaar) gevraagd. Ik heb haar Dawn verteld en ik zal, hoewel het slechts vier dagen nadat wij van Speyer terugkeren begint, kan ik een andere 1500km's op de auto eveneens zetten! Ik zie verder er een hotel voor de nacht vóór, als ik uw woorden correct heb gelezen, ik is weet niet of is dit waar zij van plan is te blijven, heb ik haar een epost om verzonden ja te zeggen en een tekst, heb ik geen antwoord nog gehad, zodat ben ik niet zeker, hopelijk zal ik met u allen blijven. Ik ben droevig om dit in het Engels te schrijven, vind ik het een oneerlijk beetje is aangezien dit een Belgische/Nederlandse plaats is, hoewel ik een deel van u allen voel aangezien, wat van u, ik ken en u goed als vrienden beschouw. Ik heb een basis vertaalplaats genoemd Babel-Vissen ik wat hieronder heb geschreven ik het en geplaatst zal vertalen, kan het maken ontdekken, kan het niet, als u het kunt begrijpen ik zult zijn gelukkig om deze manier in de toekomst te schrijven aangezien ik niet wil vinden u in het Engels enkel voor me moet schrijven

How does that look ?
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » vr jan 12, 2007 5:03 pm

I am sorry to write this in English, I feel it is a bit unfair as this is a Belgian/Dutch site,

Keep talking in English, i think most of the members can read it, and otherwise some Dutchman can translate it in good Dutch. The babel-fish translation is more difficult to read than the English posting. ;)

Great to hear that your also participate, hopefully you also start in ''Giethoorn''!

BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten