Bruno schreefColonHeey, da's lang geleden dat er een Kempenrit flyer was, waar de m'n F niet opstaat![]()
![]()
Als dat geen stille hint is ........



Bruno schreefColonMG-SP staat in het kleien zaaltje, waar vorig jaar mg carparts stond.

Bruno schreefColonMG-SP staat in het kleien zaaltje, waar vorig jaar mg carparts stond.



ErikB schreefColon't is vooral voor oldtimers, maar ik denk niet dat ze zo ver terug gaan....

Remieme schreefColonja hoor, je bent grijs genoeg![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.