en Jean , tja, die zien we ook al een tijdje niet meer hier
Mijn tip : Wacht maar niet en doe de bestelling maar.


Bruno schreefColonNope dat was Ronald S in het topic van Sjolmers i.p.v. z'n eigen topic (foutje dat ik reeds heb recht gezet). Voor zover ik weet is Sjolmers in ieder geval niet van plan z'n F te houden, tot er tegenbericht van wordt gepost.
en Jean , tja, die zien we ook al een tijdje niet meer hier![]()
![]()
![]()








MGF schreefColonNa een week nog steeds geen reactie, ik begin het wachten nu wel erg beu te worden.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.