MGF schreefColonZe staan er, alleen nog niet in de goede map.
Thanks!

Jaded schreefColonBruce schreefColonJouw foto's van de kempenrit? Ik mag hopen dat je daar nog wel tijd voor hebt gehad??
Ik heb al heel lang geen fototoestel meer...


Het is me onduidelijk hoe je het doet

MGF schreefColonStap 8: Doe de camera in het hoesje. indien niet aanwezig, ga door meteen door naar stap 8.

MGF schreefColonBenodigtheden:
- 1x MGF Trophy 160 (Rood)
- Leuk landschap
- Rijdende auto
- Redelijke Fotocamera
Hoe te werk gaan:
Stap 1: Pak de fotocamera uit het hoesje, indien niet aanwezig, sla deze stap over.
Stap 2: Zet de fotocamera aan en stel hem in goed in
Stap 3: Ga uit het raam hangen, in het geval van een cabrio, kun je de fotocamera ook boven het raam uit steken.
Stap 4: Neem het voorwerp goed in beeld en druk op de knop, de foto zal nu gemaakt worden.
Stap 5: Ga weer in de auto zitten en ga door naar stap 6. Als je nog een foto wilt maken, begin weer bij stap 4
Stap 6: Bewonder de foto in het ''bekijkmenu''.
Stap 7: Zet de fotocamera uit.
Stap 8: Doe de camera in het hoesje. indien niet aanwezig, ga door meteen door naar stap 8.
Stap 9 Ontspan..

Jaded schreefColonIk denk dat je in een infinite loop (of zoiets) kan geraken zo
Ivan (Vanio) schreefColonHad je niet nog meer foto's? Dacht dat je er eentje had getrokken van ons toen we achter je reden. Misschien onmiddellijk verwijdert?





Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.