

Coen schreefColonAls ik zo dat zwarte zijscherm zie op de foto is het dan niet mooi om die aan beide kanten zwart te maken samen met de achterklep?

Jean schreefColonEen probleem wat ik vandaag gemerkt heb. Is dat beide dimlichten en de beide ramen niet functioneren. De andere lichten functioneren wel naar behoren, ik heb de lampjes zelf nog niet gecontroleerd, maar 2 lampen tegelijk samen met de ramen vind ik geen toeval (ook al heb ik schade) Kan dit komen door een zekering die door gebrand is? Of een kabelbreuk?![]()







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.