Pete


Pete schreefColonJa zeg! dat was me nog niet eerder opgevallenMaar eh... dan is Audi dus de na-aaper?
Pete





MGF schreefColonDe komende jaren investeert het concern dik een miljard dollar waarmee tot 2010 dertig nieuwe modellen worden ontwikkeld. In dat jaar moeten jaarlijks 200.000 Roewe’s van de band rollen. De merken van SAIC verkochten in 2005 samen 1,05 miljoen auto’s. Daaronder is het bij ons bekende Zuid-Koreaanse SsangYong.
Bron: AutoWeek.nl

Kasper schreefColon30/60 = iedere 2 maanden een nieuw model?
200.000 / 32 (twee modellen nu) = 6250 auto's per model?
1.000.000/30 = 33,3 miljoen per model?
33.3 miljoen/ 6250 autos = 5328 euro ontwikkelingskosten per auto.
Zo, wordt je tenmiste niet door grote getallen onder de indruk gebracht.
Sorry ik kan het niet laten

Coen schreefColonKasper schreefColon1.000.000/30 = 33,3 miljoen per model?
33.3 miljoen/ 6250 autos = 5328 euro ontwikkelingskosten per auto.
Kasper, een klein foutje:
1.000.000 / 30 = 33.333,33 en geen 33,3 miljoen.
33.333,33 / 6250 = 5,33

Kasper schreefColon30/60 = iedere 2 maanden een nieuw model?
200.000 / 32 (twee modellen nu) = 6250 auto's per model?
1.000.000/30 = 33,3 miljoen per model?
33.3 miljoen/ 6250 autos = 5328 euro ontwikkelingskosten per auto.



Pete schreefColonHeeft iemand een idee waarom de twee vlaggen links en rechts van de Chinese vlag zijn weg gepoetst?

Kasper schreefColonNu nog even achterhalen wie!
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.