



Bruno schreefColonWaarom niet in Mechelen bij de Engelse-Duitse-Nederlandse delegatie overnachten ?






Sander schreefColonJammer..... Komen Rob Bell, Steve White (Bittersweet) en Gerry Hiorns (Goldenwheels) eigenlijk dit jaar ?

Brooklands schreefColonToen we een paar maand geleden in onderstaande locatie verbleven hebben we na afloop besloten om in De Watermolen zeker een keertje terug te komen, want het is daar prima vertoeven. Als Kasterlee 25km verwijderd is van de startplaats voor de Kempenrit dan is dit wel het moment om daar terug te komen. Normaal gesproken kom ik er niet dagelijks langs of zo.![]()
De Watermolen - Brasserie De Brustele
Restaurant
Houtum 61
2460 Kasterlee (Kasterlee)

ErikB schreefColon... die kan nu gebeuren
http://www.mgcarclubantwerp.be/kempenrit
Nieuw is nu dat er een volledige inschrijving vooraf kan gebeuren, incl. de betaling van de 10,00 EUR / MG en dat er vooraf moet beslist worden of

Luc schreefColonErikB schreefColon... die kan nu gebeuren
http://www.mgcarclubantwerp.be/kempenrit
Nieuw is nu dat er een volledige inschrijving vooraf kan gebeuren, incl. de betaling van de 10,00 EUR / MG en dat er vooraf moet beslist worden of
Als ik het aantal voorinschrijvingen zie, zal de file bij de personen die niet zijn ingeschreven vooraf waarschijnlijk korter zijn. Whoehaaaa
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.