Sander schreefColonKempenrit...........? Oja, dat is toch die kleine bijeenkomt na de MGF.be rit ? Ik weet nog niet of ik daar heen ga![]()
![]()
Wat? doen we op zondag een afterparty?
Ok, ik doe ook mee

Sander schreefColonKempenrit...........? Oja, dat is toch die kleine bijeenkomt na de MGF.be rit ? Ik weet nog niet of ik daar heen ga![]()
![]()



Ivan (Vanio) schreefColon hopelijk lappen ze ook de 20ste niet aan mijn been.

Jupilerman schreefColongaat het hier nu om de groep op sleeptouw te nemen TIJDENS de rit of om ze te gaan halen in duinkerke (FR)?
Ivan (Vanio) schreefColonleuk bericht gekregen dat ik de 19de moet werken vandaag, hopelijk lappen ze ook de 20ste niet aan mijn been . Vanaf September eindelijk ander werk
Sorry Luc



Luc schreefColonMMMh, leuk initiatief Daphne, indien Luc, nog niks heeft voorzien...
Kan het MGF.BE-logo erop ?
heb niets voorzien
even recapituleren:
wie komt op 19 augustus
- Luc
- Bruce
- Kasper
- Ivan
- Bruno
- Daphne
- Sander (ov)
- Jaded
- Bart Birkhoff
- Jarno
maakt een 8-tal helpers wat goed is om het volledige peleton in 4 groepen te verdelen, de max grootte van een groep is 12 wagens.
Ik stel eerstdaags de vraag aan Adrian op welke manier hij de groepen willen indelen (volgens kleur wagen , sex, Treffeners,.....)
Voor de mainlanders: wie heeft zin (en eventueel ervaring) om een groep te leiden? Wie speelt bezemwagen van een groep?
Ikzelf zal groep 1 (Silver) leiden.
en wie komt de week voordien?

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.