M'n vader is nu even aan het kijken of hij hem kan maken zonder eerst weer de hele enige bay open te moeten maken, want nu met dit weer en de hardtop er weer op is dat wel het laatste waar je nu zin in hebt.


MGF schreefColonM'n vader is nu even aan het kijken of hij hem kan maken zonder eerst weer de hele enige bay open te moeten maken, want nu met dit weer en de hardtop er weer op is dat wel het laatste waar je nu zin in hebt.



Brooklands schreefColon...Je kunt hem gewoon verwijderen en plaatsen zonder eerst de kap of hardtop te verwijderen. Geen enkel probleem.

Demor schreefColonHoe dan? Ik krijg hem niet door de achterzijde eruit hoor.

RrRrik schreefColonIs een MOD van je hitteschild niet wat? Gaatjes boren met moertjes erin?
Of is daar het materiaal te zwak voor?




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.