BUTTON_POST_REPLY 106 berichten
Kleurenprogramma MGTF in Nederland (Update)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jun 06, 2006 3:17 pm

Fout?? wat heb ik nu weer gedaan??
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 06, 2006 3:52 pm

Demor schreefColonWel het juiste lijstje door schuiven Bruce, het zijn 8 BRG's inmiddels. :wink:

Bruce schreefColonFout?? wat heb ik nu weer gedaan??

En ik heb jou lijstje weer doorgeschoven.. :wink:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jun 06, 2006 3:56 pm

ik was mijn handen in onschuld.. :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » di jun 20, 2006 4:34 pm

Coen schreefColonOei, dat zou ik zo niet weten, ik kan eens even gaan kijken wat er in de folder staat die ik thuis heb.

Nog een vraagje: Oxford Blue is toch geen kleur voor een TF? In zag bij H. in Enschede een blauwe TF staan die men Oxford Blue noemt. Ik dacht dat dit Royal Blue is. Je kent dat bedrijf wel.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di jun 20, 2006 4:40 pm

Brooklands schreefColon
    Coen schreefColonOei, dat zou ik zo niet weten, ik kan eens even gaan kijken wat er in de folder staat die ik thuis heb.

Nog een vraagje: Oxford Blue is toch geen kleur voor een TF? In zag bij H. in Enschede een blauwe TF staan die men Oxford Blue noemt. Ik dacht dat dit Royal Blue is. Je kent dat bedrijf wel.

Bij een Oxford versie, is het makkelijk Royal Blue Oxford Blue te noemen.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 20, 2006 5:19 pm

ErikB schreefColonBij een Oxford versie, is het makkelijk Royal Blue Oxford Blue te noemen.

Volgens mij is er in Nederland geen Oxford SE in het programma geweest!
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jun 20, 2006 5:20 pm

Jawel, dit was een van de laatste versies ooit geleverd op de TF, het was een actie model op basis van de MY2005.
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 20, 2006 5:29 pm

MGF schreefColonJawel, dit was een van de laatste versies ooit geleverd op de TF, het was een actie model op basis van de MY2005.

Inderdaad, maar deze zijn Pearl Black of BRG, maar niet in Blauw. In Belgie was de Oxford uitvoering onze Brooklands uitvoering in Royal Blue en BRG.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di jun 20, 2006 7:30 pm

Zal ik het nog even nakijken of weet je al genoeg?
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 20, 2006 7:38 pm

Coen schreefColonZal ik het nog even nakijken of weet je al genoeg?

Volgens mij is er geen twijfel en bestaat de kleur Oxford Blue niet. Wel vreemd want Haarhuis in Enschede moet toch alles van MG kleuren weten.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jun 20, 2006 8:24 pm

Ik weet ook vrijwel zeker dat de kleur Oxford Blue niet bestaat, dit is gewoon Royal Blue dat niet geleverd is op de Nederlandse Oxford.

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di jun 20, 2006 8:36 pm

Brooklands schreefColonVolgens mij is er geen twijfel en bestaat de kleur Oxford Blue niet. Wel vreemd want Haarhuis in Enschede moet toch alles van MG kleuren weten.

Haarhuis in Enschede was vroeger MG-Rover dealer maar het is voor een tijdje geleden overgenomen inclusief de naam Haarhuis. Op dit moment hebben ze er dus niet echt veel verstand meer van en ik vraag me af of er nog mederwerkers zijn uit het MG tijdperk. In de garage hebben ze er in iedergeval nog wel iets verstand van. Haarhuis richt zich nu overigens op Audi, dat er een MG staat is meer bij toeval als je het mij vraagt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 20, 2006 10:03 pm

Coen schreefColonmaar het is voor een tijdje geleden overgenomen inclusief de naam Haarhuis. Op dit moment hebben ze er dus niet echt veel verstand meer van en ik vraag me af of er nog mederwerkers zijn uit het MG tijdperk.

Dat verklaard voldoende en dan zijn we er wel uit dat het een Royal Blue TF is. Deze auto heb ik een week of zes geleden bij een ander te koop zien staan.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di jun 20, 2006 11:31 pm

Brooklands schreefColon
    Coen schreefColonmaar het is voor een tijdje geleden overgenomen inclusief de naam Haarhuis. Op dit moment hebben ze er dus niet echt veel verstand meer van en ik vraag me af of er nog mederwerkers zijn uit het MG tijdperk.

Dat verklaard voldoende en dan zijn we er wel uit dat het een Royal Blue TF is. Deze auto heb ik een week of zes geleden bij een ander te koop zien staan.

Dat zou heel goed kunnen, hij koopt auto's vaak op. Het is een echte handelaar in een iets chiquer jasje.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 20, 2006 11:41 pm

Coen schreefColonDat zou heel goed kunnen, hij koopt auto's vaak op. Het is een echte handelaar in een iets chiquer jasje.

En daar is niets mis mee. De wagen ziet er netjes uit. Je moet binnenkort maar wel eens op cursus. Dit om de import wagens van de Dutch originals te kunnen (onder)scheiden. :lol:
BUTTON_POST_REPLY 106 berichten