De B&G pijp is gemonteerd. Ging vrij soepel. Past vele malen beter dan de MS pijp. Mijn demper hangt weer in het midden waar deze hoort !!!
Kleine puntjes die ik wel tegen kwam:
* De extra beugel komt tegen het hitteschild aan.

Beugel omgebogen
* De lassen op de flens van het spruitstuk waren op 2 puntjes
niet 100% vlak gevijld.

Vlak gevijld
* Roest op de flens van het spruitstuk

Geschuurd
Verder een perfecte pijp qua afwerking. Degelijke lassen en goed materiaal. Verder als bonus zijn de diameters van de dubbele pijpen ongeveer 3 mm groter en verzorgt een net Y-stuk een betere flow door de uitlaat tegenover het orgineel.
En lekker goedkoop. Bij B&G zelf kost de pijp €150,- en daar komen €30,- verzendkosten bij. Ik heb de pijp voor net iets meer gekocht bij UKC maar kon de pijp dan ook terug sturen bij problemen (probeer je geld maar een terug te krijgen uit Engeland en laat staan wat je betaald om de pijp weer daar te krijgen). Perfecte service van
http://www.mgfnl.nl en daar wil ik graag voor betalen.