BUTTON_POST_REPLY 73 berichten
FF langs rivieren en kastelen
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo jul 19, 2006 2:04 pm

Ja waarom niet :?:

Het Nederlandse MGF-register staat overigens los van de MGCCH. Immers de registers worden door de 3 MG clubs in Nederland gezamenlijk opgezet (Square front, ATO (Deze hebben beide geen (T)F's)

Register activiteiten staan altijd open voor eenieder die er aan mee wil doen, de restrictie is: een desbetreffende auto.

Ik ben er van overtuigd dat als er een initatief komt om een rit op te zetten dat het F-register dat zeker niet zal tegenhouden. Sterker ze zullen trachten je te ondersteunen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do jul 20, 2006 12:00 am

Kasper schreefColonIk ben er van overtuigd dat als er een initatief komt om een rit op te zetten dat het F-register dat zeker niet zal tegenhouden. Sterker ze zullen trachten je te ondersteunen.

Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen. Wat ik bedoel is in geval er nog niemand is die komend jaar een rit gaat uitzetten voor het F-register dit prioriteit moet hebben. Is deze rit qua organisatie rond voor 2007 dan kan er gedacht worden aan een Nederlandse versie van de Kempenrit.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do jul 20, 2006 9:04 am

En het F-register heeft prioriteit, omdat.....???
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » do jul 20, 2006 11:14 am

Probleem is meer dat we meer moeite hebben om rituitzetters voor een F rit te vinden, zou dat zo zijn dan zouden er zeker meer ritten in Nederland georganiseerd worden.

@ Demor. Het F register is nu eenmaal de enige manier om 40+ MG(T)F's bij elkaar te krijgen, (helaas zijn er dan maar een paar van dit forum present)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » do jul 20, 2006 11:26 pm

Kasper schreefColonProbleem is meer dat we meer moeite hebben om rituitzetters voor een F rit te vinden

Is er al een datum in gedachten voor de registerrit? Ik wil het uitzetten van deze rit wel overwegen.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » do jul 20, 2006 11:37 pm

Kasper schreefColon...F register is nu eenmaal de enige manier om 40+ MG(T)F's bij elkaar.....

Omdat?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » do jul 20, 2006 11:44 pm

Demor schreefColonOmdat?

Hoe bedoel je?
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » do jul 20, 2006 11:52 pm

Dat kan toch niet de enige manier zijn, als je dan elk jaar maar 40 auto's bij elkaar krijgt dan doe je toch iets fout. Ik had nog nooit van het register gehoord tot ik op deze site kwam. Ik neem aan dat ik daarin niet de enige ben, dus een hoop rijders bereik je niet. Mischien eens via het ex-dealer netwerk spelen?
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » vr jul 21, 2006 12:03 am

Demor schreefColonIk had nog nooit van het register gehoord tot ik op deze site kwam.

Ik weet het niet. Als je lid was van de MGCC Holland dan was je wel geinformeerd. Wat ik wel weet dat Daphne en Kasper o.a. via het forum er toch behoorlijk bekendheid aan hebben gegeven. Zo ongeveer iedereen had wel iets anders op deze dag.
    Ik heb de rit samen met een kennis gereden (voor de eerste keer). Jan Willem Bronk was de uitzetter. Het was qua rit en routebeschrijving tot in de details prima verzorgd. Dat heeft echt veel werk gekost. Dan is een resultaat van 40 auto's wel mager, en ik denk voor de uitzetter teleurstellend. Een rit uitzetten en op papier zetten is wel te doen. Een rit onder de aandacht brengen daar ben je iedereen voor nodig.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » vr jul 21, 2006 9:25 am

Wat ik bedoel is dat het meerendeel van de F/TF rijders nergens lid van is maar het wel grappig zouden vinden om een keer zo'n rit te rijden. Zou je via de dealers niet een keer een mailing mogen doen? Die hebben ook hun aandacht nodig, dus......
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » vr jul 21, 2006 10:50 am

Daar raak je de kern van het probleem.

MG-Rover dealers hebben nooit een voordeel gehad van het organiseren van MG(T)F rijders. Vele regiocoordinatoren binnen de MGCC hebben getracht door de dealers te motiveren om de kopers van MG's op de hoogte te stellen van de MG Club in Nederland (de grootste NL merkenclub met ca 4000 leden)
    Reden is simpel: het leverde ze ogenschijnlijk niets op, sterker nog wat doen wij hier op het forum, we lossen zelf problemen op :!:

Het is dus praktisch ondoenlijk geweest om Nieuwe MG-rijders voor groepsactiviteiten te interesseren

(los van de mensen die na 3 jaar hun MG inruilden voor een CC, M*W of driester, zijn er ook, helaas nog steeds, legio leden binnen de MGCC die welliswaar een MG(T)F rijden, maar dat niet als een echte MG zien :cry:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » za jul 22, 2006 12:05 am

OK, daar kan ik inkomen, want dit is de grootheidswaanzin die ze gedeeltelijk de das om gedaan heeft. Maar nu hebben ze andere problemen, ze zijn nu wel degelijk gebaat bij een profilering die zegt dat een MG wel degelijk een goed te rijden en te onderhouden auto is. Of je dat nu zelf doet of bij de dealer is om het even. De onderdelen moeten toch ergens vandaan komen.
    Laatst bijgewerkt door 2 op Demor, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » ma jul 24, 2006 6:31 pm

Laten we eens kijken of we via dat kanaal voor een komende rit wat mensen kunnen interesseren. Niet geschoten is altijd mis.
BUTTON_POST_REPLY 73 berichten