anyway, ik denk dat we ondertussen lichtjes off topic gingen, want het ging over een slecht lopende Mg en niet over een vallende Hollander


Sander schreefColonMijn voorlopige conclusie is dat de F geen massa-koude-lucht-sensor heeft.... Ik kan em nergens vinden "in het echt" en hij komt niet voor op de tekening van Bruno.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.