







Missedisland schreefColonik was positief verast
Missedisland schreefColonMooie trophy trouwens Camiel, had dat model nog niet eerder in het echt gezien. Opvallend hoeveel meer 'body' de F krijgt door de voorlip en de grotere velgen.

Missedisland schreefColonMooie trophy trouwens Camiel, had dat model nog niet eerder in het echt gezien. Opvallend hoeveel meer 'body' de F krijgt door de voorlip en de grotere velgen.






Bruno schreefColonWas weer superleuk, alhoewel er velen van de vaste kern niet waren. Volgende keer beter !
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.