Tommie schreefColonLet wel, de baan is hier opnieuw aangelegd. Maar je kan zonder probleem aan de zijkant parkeren.
ik had het verschil al gemerkt tss Google Maps & street view.

Tommie schreefColonLet wel, de baan is hier opnieuw aangelegd. Maar je kan zonder probleem aan de zijkant parkeren.





Luc schreefColon5 gratis kaarten voor zaterdag.
?????????
Tommie schreefColonLuc schreefColon5 gratis kaarten voor zaterdag.?????????



Luc schreefColon2 kaarten Erik ? Komt Fran dus ook mee ?



ErikB schreefColonZonder gekheid, je mag me morgenochtend ook in Kruibeke verwachten.



Luc schreefColonAlweer een supereditie.
Koen/Hilde, Bruno/Erik, Ton/Gea, Kasper, Tom, bedankt voor jullie medewerking.
Aan het "Edegems" koppel: bedankt om langs te komen in Ramskapelle en mee tot bollen tot in Ardooie. Tof !

Luc schreefColonAlweer een supereditie.
Koen/Hilde, Bruno/Erik, Ton/Gea, Kasper, Tom, bedankt voor jullie medewerking.
Aan het "Edegems" koppel: bedankt om langs te komen in Ramskapelle en mee tot bollen tot in Ardooie. Tof !
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.