
Sander schreefColonIk vind het interieur prachtig geworden ! De kleur is veel mooier dan ik dacht. De afwerking ziet er zo geweldig uit.
Wel vind ik het interieur klassiek en de buitenkant sportief. Misschien kan je die 2 nog wat dichter bij elkaar brengen om er nog beter 1 geheel van te maken.


Top!




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.