


Andros schreefColonLonden tour niet meegereden in 2011 zeker? Er zijn zo nog leuke steden om te doen op zich...

Gydotron schreefColonWij willen ook graag meerijden met 2 wagens.
Guido en Katrien

ttdesign6 schreefColonNee hoor Jan, vrij normaal zelfs bij veel ritten. De afgelopen jaren kreeg ik ook keer op keer de vraag wat ik ervoor krijg, maar aangezien ik eerst wilde dat alles vlekkeloos verliep heb ik er nooit iets voor gevraagd. Daar er behoorlijk wat tijd en ook benzine in het uitstippelen gaat zitten heb ik besloten vanaf nu dit kleine bedrag per auto te vragen

Sjonnie schreefColonttdesign6 schreefColonGezien het vele plannen, rijden en voorbereiden is er vanaf dit jaar een ''entree'' van €5,- per auto.
That's a first
Nu ga ik niet aan de bedelstaf van €5,- en is het een kleine vergoeding voor het werk wat je er in steekt maar dit is volgens mij de eerste keer dat er entreegeld wordt geheven.
Count me in though
Greetz,
Jan

Hey Coen, niks voor jou om eens af te reizen naar het Zuiden? Zou erg leuk zijn je eens irl te zien.

Coen schreefColon5 euro is echt heel netjes. Voor vele ritten met de Lotus betaal je gauw tussen de 50 en 150 euro (met/zonder eten). Weekend inclusief hotel is 4/500 euro normaal...




Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.