




luigi1515 schreefColonDIT IS ´M DANTom en ik vinden hem in ieder geval wel geslaagd
Het behoeft verder ook niet veel uitleg. We hebben het vrij simpel gehouden (te druk is niet mooi en je ziet überhaupt dan niet snel wat er op staat). Het is dus het logo van het forum. De rand eromheen moet lijken op de tankdop dan wel de ring om de schakelpook bij de MK2.












Dus wordt het gewoon in de bovenste uitsparing 



Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.