Arrgh, evolutie.
Deze week is mijn LLW alarm weer afgegaan, dacht eerst vals alarm wegens rotonde, maar het bleef piepen.
Was bijna op mijn werk dus temperatuur in de gaten gehouden en doorgereden.
Tankje was iets onder minimum gezakt.
Bijgevuld en so far so good.
Deze middag toen ik wegreed uit mijn garage zag ik opeens een plas op de grond liggen...
Thuis aangekomen nog even gaan kijken naar de auto na een halfuur en yup.. plas eronder en nog steeds aan't druppelen zelfs.
Nu wordt het echt wel tijd dat ik er naar ga zoeken wat het is

Auto blijft voorlopig even staan tot ik tijd heb om er naar te kijken... Net nu het fatsoenlijke weer er begint aan te komen
