Vandaag nogmaals de route gereden, nu alleen samen met mijn vader, om eens te kijken of hij het zelfde leest zoals wij, om zoveel mogelijk onduidelijkheden er uit te halen. Een frisse blik op de route leek ons toch verstandig. We kwamen wel een wegversperring tegen. We zagen een buurtbewoner in haar tuin werken en hebben haar gelijk maar gevraagd of dit volgende week ook nog afgesloten zou zijn, dit was gelukkig niet het geval. Dit had te maken met het klootschieten wat aan de gang was, en het te gevaarlijk zou zijn om daar door heen te rijden!?!? Natuurlijk waren wij gelijk de weg kwijt, en moesten we zoeken om de route weer te kunnen pakken, de vriendelijke vrouw die in haar tuin zat te werken, had ons namelijk niet helemaal goed de weg gewezen, en kwamen wij uit bij een boer op zijn terrein. Gelukkig kwamen wij een vriendelijke man tegen die ons precies kon uitleggen hoe wij bij het volgende punt konden komen, en zo konden wij de route weer vervolgen.
Ik heb ook nog een paar foto’s kunnen maken om toch nog een kleine indruk te kunnen geven, natuurlijk niet van alles, anders zouden we weer te veel weg gegeven

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usEn een update van de lijst:
Wie gaan er mee:
1. Pierre en Colette
2. Angelique
3. Tukker (OV)
4. Rick
5. Kevin
6. Jager (OV)
7. Mike (Ultimate)
8. Bart-K
9. Leblar
10. Bruce
11. Johan Q
12. Kachel (OV)
13. Andros
14. ........