BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door sjirafje » za jul 30, 2011 3:49 pm

    Maakt het nog uit of je via MGF.be of via een andere club gaat?
    Ik denk dat ik wel wil gaan, maar dan wel samen met iemand die via een andere club gaat.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bruno » za jul 30, 2011 3:54 pm

    Als je een plaats van 10 wagens moet reserveren alvorens je als club kan gaan, maakt het uiteraard uit, naar ik meen, dat je dus ergens anders parkeert of mee "de club" vervoegt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door sjirafje » za jul 30, 2011 4:02 pm

    Nu heb ik niet zo veel met die andere club (mg-r.nl). Dus het komt er eigenlijk op neer dat je niet naast elkaar kunt "parkeren"?
    Ik neem aan dat je toch niet de hele dag bij je club rond hangt maar daar wat gaat rond lopen?
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bruno » za jul 30, 2011 4:04 pm

    Uiteraard, maar je wagen kan je best parkeren "in het clubvak", nogmaals, naar ik veronderstel....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » ma aug 01, 2011 10:11 am

    Ik heb voor 10 wagens een plek. Graag wil ik weten wie er zeker meegaan. Zie namelijk nog veel ov staan.
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door sjirafje » ma aug 01, 2011 12:07 pm

    Niet dat jij er iets aan hebt MGTF160, maar ik wil graag OV op de lijst.
    Of ik mee ga is een beetje afhankelijk van of ik die ander ook mee krijg. Maar dat zal dan via mr-g.nl moeten gaan want hij rijdt een rover.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » ma aug 01, 2011 6:03 pm

    Dan gaan we het gewoon zo doen:
    Ik heb 10 kaarten voor Great British.
    Wie er zeker mee gaan stuur mij een PB dan zal ik deze in de eerste post aanpassen. Het is vol=vol. Heb er 10.

    Groeten,

    Daniel
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » di aug 02, 2011 6:30 pm

    Ik ben er bij.
    Ga zelf overnachten in een bungelowtje in de buurt.

    Gaan we van te voren ergens afspreken zodat we gezamenlijk het terrein op rijden? (wel zo leuk)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RicardoMGF » di aug 02, 2011 11:15 pm

    ik heb het topic even gemist, maar het klinkt als leuk event
    ik ga er alles aan doen om de maandag erna niet op een belachelijk vroege tijd op pad gestuurd te worden.
    zet me maar op de lijst.
    samen oprijden lijkt me super.
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » wo aug 03, 2011 3:08 pm

    We spreken zeker vooraf af. Met als laatste stop net voor Assen. Dat post ik volgendeweek wel..
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » wo aug 03, 2011 3:10 pm

    RicardoMGF schreefColonik heb het topic even gemist, maar het klinkt als leuk event
    ik ga er alles aan doen om de maandag erna niet op een belachelijk vroege tijd op pad gestuurd te worden.
    zet me maar op de lijst.
    samen oprijden lijkt me super.


    Stuur me even een pb als je zeker mee gaat. Ivm beperkte kaarten.
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » vr aug 05, 2011 11:00 am

    Ik heb nog 5 gratis autokaarten.. Wie gaan er nog meer mee?
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » ma aug 08, 2011 12:12 am

    Nog een weekje tot Great British. Natuurlijk is het leuk als we gezamelijk de paddock op komen rijden.
    Voor wie via Zwolle rijden is het makkelijk om daar af te spreken. Dit zal parkeerplaats De Markte aan de a28 om 09.30 uur (dit is de 1e parkeerplaats na Zwolle). Dus graag voor 09.30 aanwezig zijn zodat we 09.30 de weg naar Assen kunnen vervolgen.
    Voor de personen die niet langs Zwolle komen stoppen we nog 1 keer net voor het circuit op de parkeerplaats aan de kruising van De Haar en Haarweg in Assen. (Afslag 32 van de a28) Dit zal rond 10.15 uur zijn. Hier zal ik ook de paddockkaarten uitdelen. Hierdoor zijn de kosten per auto geen 6 euro maar gratis en zelfs de bestuurder van de auto zal gratis naar binnen kunnen. Alleen passagiers zijn betalend.

    Laat me even weten waar jullie wachten zodat we niet zonder iemand vertrekken.

    (Voor wie a.s. zondag nog mee naar Assen willen kan dit nog, Heb nog enkele kaarten)

    Tot zondag
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGTF160, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door HansZ » ma aug 08, 2011 10:17 am

    Ik zal zondag om 9.30 uur op parkeerplaats De Markte aanwezig zijn.

    Misschien is het mogelijk om foldermateriaal en de vlaggen van MGF.BE mee te nemen. We vertegenwoordigen toch een club. Ik wil deze wel ophalen en terug brengen bij diegene die ze in zijn bezit heeft. ( Rick of Remco misschien ) tot zondag.

    Groet Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » ma aug 08, 2011 11:58 am

    Ik kom naar de parkeerplaats aan de kruising van De Haar en Haarweg in Assen.
    Heb een bungalow geboekt de dag ervoor zodat ik lekker in de buurt zit ;)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten